Plaukų priauginimo apmokymai. Kas, kur ir kaip?

12:53 tavomuza 0 Comments

Plaukų priauginimas seniau manęs visiškai nežavėjo. Kažkodėl buvau tokios nuomonės, kad tai tik gadina plauką ir neverta to daryti, geriau prisegami plaukai. Smalsiai stebėjau pažįstamas merginas, kurios nešioja priaugintus plaukus ir vis laukdavau, kada pagaliau juos nusiims ir pasakys, kad tai buvo klaida. Nei viena iš jų to nepadarė iki šiol, nešioja jau po keletą metų...Tiesa, dedasi po 30 vnt. sruogelių, pilnam visos galvos priauginimui dažnai reikia virš 100 vnt. sruogelių.
Kol pačiai plaukai neišslinko kuokštais, apie priauginimą sau, žinoma, net negalvojau. Turėjau gražiausius plaukučius ir net neįsivaizdavau, kad man gali nutikto tokia nelaimė ir plaukai tiesiog išslinks! Žinoma, dabar jie atauginėja, bet juk ilgi taip greitai neatauga, kirptis trumpai nesinori, o vaikščioti kaip išpešiotai vištai juo labiau...
Pradėjau giliau domėtis plaukų priauginimu, kur gauti kokybiškų plaukų šiam reikalui. Spalio mėnesį priausiauginau 30 sruogelių ir greit jau vasaris, o aš vis dar su tais pačiais plaukais (po vienos korekcijos) ir jaučiuosi nuostabiai! Nusprendžiau pati imtis šio reikalo ir išmokti priauginėti plaukučius savo klientėms. Man labai patinka ši procedūra, jos atlikimas atpalaiduoja mane, o kaip viso to išmokau, kviečiu pasižiūrėti video įrašą, būtent iš plaukų priauginimo apmokymų. Greitai padarysiu Jums video įrašą ir apie savo priaugintus plaukus, kaip jie atrodo, kaip juos prižiūriu, kiek tai kainuoja.

0 komentarai (-ų):